Isnin, 24 Mei 2010

CAMNER NAK KIRA NO LAHIR ANDA...?????

CONTOH : 

TARIKH LAHIR AKU   01 07 1967 so.... nak cari no lahir, mula2 campurkan pasangan no sehingga menjadi kecil atau satu angka....(0+1=1)  (0+7=7)  (1+9=10...1+0 = 1)  (6+7= 13..1+3 = 4) So 1 7 1 4 campurkan lagi...(1+7 = 8) & (1+4 = 5) So kecik kan lagi..8 5...so..(8+5=13)...1+3= 4.......jawapanya no lahir saya 4....

No 4 ialah kayu...Warna yg membuatkan perjalanan hidup seharian aku BERJAYA LUAR BIASA ialah Coklat, Kuning & Beige.  Warna yg  membuatkan aku biasa2 sahaja ialah Biru & Hitam.  Warna yang akan memusnahkan dengan menekan aku ialah warna gold, perak, putih & kelabu.

Dari sudut bisnez plak...biznes2 yang akan membuatkan orang no 4 dan aku BERJAYA dan menjadi JUTAWAN ialah :
  1. Hartanah
  2. Pembuatan Pasu
  3. Kedai Antik
  4. Batu Permata
  5. Pengilangan Marmar
  6. Perlombongan
  7. Kontraktor
  8. Pengebumian
  9. Peladang, Pekebun
  10. Arketek
  11. Badan Kebajikan
  12. Developer / Pemaju
  13. Perundingan / Consultant
  14. Accountant
ITULAH SERBA SEDIKIT UNTUK MEREKA YANG LAHIR PADA 1HB JULY 1967 DAN YANG MEMPUNYAI NO LAHIR 4..LEH LA RUJUK NO AKU....

BAGI NO-NO YANG LAIN AS PER REQUEST...


ASSALAMUALAIKUM........

3 ulasan:

  1. ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA...

    SEKARANG NI AKU SEDANG MENGIRA AHLI KELUARGA AKU PUNYA NO TARIKH LAHIR...NANTI ADA MASA AKU AKAN TULIS YA....

    BalasPadam
  2. fdcaprio...hmmmm ada kat atas lagi tu...kalau u ada yang lain leh la tambah2...

    BalasPadam